Monday, November 24, 2008

help me!!!!

ya ampun tolonglah i really have no idea what i am doing rite now. seriously no focus just go with the flow. inilah dia habuannya mempunyai ketua pengarah yg sangat berwawasan tapi x der focus . arghhh 13-17 nov kuantan perhimpunan azab. balik kuantan 1 hari kt opis g kelantan pulak retreat kewangan 19-21 last week. and today 24-27 port dickson lak audit ISO. Balik audit 3-5 dis g kelantan balik mbj i am really tired x tau nak ngurus diri and keluarga . luckily alhamdulillah my mum and brother is there. they helped me a lot. tgk aku dah tkapai2 belum kira last week time g kuantan naufal kena demam panas sampai kena pakai ubat insert kt ponggong dia . time tur babah yg fully incharge aku pulak berlari2 di kuantan menguruskan majlis makan malam yg dihadiri oleh lovely menteri wahh indah sungguh situasi itu. so last week g kelantan angkut lah semua sbb kesian naufal. bawaklah ibu and my adik2. today nak ke PD pulak supposed ibu semua ikut sekali ibu pulak demam x larat.babah pun dah demam jugak. aku dah x tau nak wat apa. kalo cerita kt KP aku dia x kan layan dia kata dia x nak amik tau hal personal sebab semua org ada masalah personal. aku terpaksa mgharapkan adik aku yg tgh cuti utk bantu uruskan ibu and naufal. kesian sgt tapi alhamdulillah dia boleh harap he just like arwah abah. very responsible. tapi ha ha ada upahnya...mujur naufal dah baik dmm just batuk sikit tur pun kena monitor takut athma dia dtg balik dah lama dia x kena athma. Doakanlah aku mampu mengharungi everything while sebenarnya aku dah x larat.....

time stress macam ni suka sangat dgr lagu ni ANDAI KU TAHU -UNGU.

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
ku akan memohon
Tuhan tolong panjangkan umurku

andai ku tahu
kapan tiba masaku
ku akan memohon
Tuhan jangan Kau ambil nyawaku

chorus:
aku takut
akan semua dosa-dosaku
aku takut
dosa yang terus membayangiku

andai ku tahu
malaikatMu kan menjemputku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu..

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu

aku manusia
yang takut neraka.
namun aku juga
tak pantas di surga

andai ku tahu
kapan tiba ajalku
izinkan aku
mengucap kata taubat padaMu

chorus

ampuni aku
dari segala dosa-dosaku
ampuni aku
menangis ku bertaubat padaMu



love you so much. thanks for being so understanding and really helpful while facing this misereable time...

1 comment:

Kak M said...

amboi bahagianya dapat bunga... aku jugak yang x dapat bunga... benci!

Anyway naper x inform tarikh pergerakan ibu ke Milan? nak jugak i kirim LV sebeg dua...

I dengar u shopping sakan kat Kota Bharu? so x ler teruk sangat kan outstation bagai... sebab boleh pi shopping lagi... hehe